Praktijk regels
Wij hanteren de volgende huisregels in de praktijk:
- Behandelingen vinden plaats op afspraak.
- Nieuwe patiënten dienen een geldig legitimatiebewijs en zorgpas mee te nemen naar de eerste afspraak.
- Als extra dienstverlening ontvangt u voor elke afspraak tweemaal een herinnering per e-mail, een week en 2 dagen tevoren. U bent en blijft zelf verantwoordelijk voor het nakomen van gemaakte afspraken. Ook als er om technische redenen geen herinnering verzonden kan worden.
- Wijzigingen in gezondheidssituatie en medicatiegebruik, @- of woonadres en/of telefoonnummer geeft u tijdig door.
- Een combinatie afspraak: tandarts/mondhygiënist of wanneer u met meerdere personen samen voor controle wilt komen kan alleen telefonisch worden gepland, dus niet online
- Wanneer u een afspraak wilt annuleren, doet u dit het liefst telefonisch. Spreek een bericht in wanneer wij niet opnemen. Annuleringen per email worden niet geaccepteerd.
- Indien u een afspraak niet nakomt of korter dan 48 uur tevoren annuleert, ongeacht de reden, brengen wij de kosten van de geplande behandeling in rekening. Deze kosten omvatten de gereserveerde behandeltijd, behandelkamer en tandheelkundig personeel.
- Patiënten die regelmatig hun afspraken niet nakomen worden uitgeschreven.
- U kunt aan de balie per pin afrekenen. U ontvangt van ons een factuur welke u zelf kunt indienen bij uw verzekering. Bedragen boven 150 euro kunnen wij in overleg per mail toesturen. In de email staat een iDeal link waarmee u kunt betalen. Tevens kunt u ook een betaalregeling aanvragen.
- Voor patiënten <18 jaar ontvangt u geen nota, deze sturen wij rechtsreeks naar de verzekering.